Pomoc

Ważne - Ustawienia przeglądarki

Nasz sklep wykorzystuje mechanizm cookies aby przekazywać informacje o wybranych przez Ciebie opcjach i produktach. Jeżeli Twoja przeglądarka ma wyłączoną obsługę cookies, sklep nie będzie działał poprawnie. Co zrobić aby włączyć cookies?

Regulamin

Pamiętaj aby zapoznać się z regulaminem naszego sklepu, który określa Twoje prawa i obowiązki jako naszego Klienta. Jego postanowienia są jednocześnie postanowieniami wiążącej nas umowy sprzedaży.

Jak korzystać

Aby dokonać zakupu powinieneś umieścić wybrane przez siebie towary w koszyku i zgodnie z opisaną procedurą wysłać zamówienie.

Dostaniesz e-mail z linkiem, którego kliknięcie jest równoznaczne z potwierdzeniem zamówienia. W zależności od indywidualnych kryteriów możemy starać się potwierdzić telefonicznie Twoje zamówienie, dzwoniąc pod numer telefonu podany w zamówieniu. W takim przypadku, gdy nie uda nam się potwierdzić Twojego zamówienia telefonicznie w ciągu 2 dni roboczych nie zrealizujemy zamówienia, chyba że wybrałeś płatność przelewem i otrzymaliśmy płatność.

Wyszukiwanie

Już od pierwszej strony możesz przeglądać dostępne w naszym sklepie kosmetyki. Wystarczy, że będziesz przechodził od strony do strony za pomocą nawigatora u dołu strony.

Możesz też filtrować dostępne towary korzystając z mechanizmu w górnej części strony, według ich przeznaczenia (np. Zapachy męskie, zapachy damskie, kosmetyki do pielęgnacji skóry lub wszystkie dostępne), marki producenta (np. Davidoff. Chanel lub wszystkie dostępne) oraz linii (np. Davidoff Cool Water). Wynik filtrowania wyświetlany jest na kilku stronach.

Zawsze możesz też wybrać rodzaj produktu, którego szukasz (np. Perfumy, dezodoranty).

Rejestracja

Nie musisz się rejestrować aby dokonać zakupu. Jednak posiadanie swojego konta w naszym sklepie daje Ci szereg korzyści.

Jeżeli jesteś zarejestrowany to nie musisz za każdym razem wpisywać swoich danych - wpiszemy je sami. Możesz przeglądać historię swoich zamówień, włączając ich aktualny stan wraz z możliwością anulowania niewysłanego jeszcze zamówienia.

Udostępniamy także mechanizm przypominania e-mailem o ważnych dla Ciebie wydarzeniach. Najważniejsze, że zarejestrowanym użytkownikom naszego sklepu, na podstawie historii zamówień możemy proponować specjalne ceny na niektóre towary.

Moje konto/Logowanie

Jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, korzystając z zakładki "Moje Konto", po zalogowaniu, masz dostęp do informacji na temat swoich zamówień. Możesz śledzić ich stan. Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane możesz je anulować. Możesz też określić i kontrolować ważne dla Ciebie wydarzenia - specjalny program wyśle do Ciebie e-maila z przypomnieniem. Jeżeli spełniasz określone warunki to po zalogowaniu możesz zobaczyć niższe ceny.

Przypominacz

Po zarejestrowaniu się możesz określić ważne dla Ciebie wydarzenia, o których chcesz żebyśmy Ci przypomnieli np. imieniny bliskiej Ci osoby. Podajesz ich datę i określasz czas przypomnienia. Przypomnienie wyślemy Ci mailem na podany przez Ciebie adres.

Ceny

Ceny brutto (zawierające podatek VAT) podane są przy każdym produkcie.

Koszyk zakupów

Aby umieścić towar w koszyku wystarczy kliknąć ikonkę "dodaj do koszyka", która znajduje się przy każdym produkcie. Aktualna, skrócona zawartość koszyka pokazywana jest zawsze w prawym górnym rogu strony. Jeżeli chcesz dokonać zmian w koszyku musisz wejść do jego opisu. Aby wejść do koszyka kliknij na jego ikonkę w prawym górnym rogu strony lub napis "Pokaż zawartość koszyka".

W koszyku możesz zmienić ilość danego towaru, następnie musisz kliknąć "Przelicz". Możesz też usunąć dany produkt z koszyka klikając "-" przy tym produkcie.

Jeżeli chcesz dokonać zkupu produktów, które umieściłeś w koszyku kliknij "Zamawiam".

Zamówienie

Musisz wypełnić odpowiednie pola, jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem to po zalogowaniu system sam wypełnia za Ciebie odpowiednie pola formularza. Musisz podać wszystkie dane, z wyjątkiem płci, której podanie jest dobrowolne. Po wypełnieniu odpowiednich pól kliknij "Dalej".

Następnie jeszcze raz prezentujemy całe zamówienie, jeżeli wszystko się zgadza to akceptujesz ostatecznie zamówienie klikając "Zamawiam". Możesz też cofnąć się klikając "cofnij", aby zmodyfikować zamówienie lub kontynuować zakupy.

Po złożeniu zamówienia wysyłamy do Ciebie e-maila z prośbą o potwierdzenie zamówienia. Wystarczy kliknąć na podany w e-mailu link. W zależności od indywidualnych kryteriów możemy starać się potwierdzić telefonicznie Twoje zamówienie, dzwoniąc pod numer telefonu podany w zamówieniu. W takim przypadku, jeżeli zamówienie nie zostanie potwierdzone w ciągu 2 dni roboczych, nie zostanie zrealizowane. Potwierdzenie nie jest wymagane jeżeli wybrałeś płatność przelewem i otrzymaliśmy płatność.

Modyfikacja/Anulowanie zamówienia

Jeżeli po złożeniu zamówienia chcesz dodać kolejne produkty - złóż następne zamówienie i potwierdź je. Każde zamówienie jest wysyłane oddzielnie, jeżeli chcesz aby zostały połączone w jednej przesyłce skontaktuj się z nami telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

Najprostszy sposób anulowania zamówienia to jego nie potwierdzanie. W przypadku zmiany zdania po potwierdzeniu zamówienia należy skontaktować się z nami telefonicznie. Nie możemy anulować zamówienia, które już do Ciebie wysłaliśmy.

Może się zdarzyć, że czas oczekiwania na przesyłkę w przypadku dodania do niego pozycji wydłuży się o 1-2 dni.

Wysyłka

Zamówione towary dostarczamy za pośrednictwem firm kurierskich InPost oraz DPD, pod adres podany w formularzu zamówień. Towar można odebrać także osobiście w naszym biurze po uprzednim umówieniu się. Koszt wysyłki wynosi:

  • 14.50 zł (InPost) - przesyłka kurierska przy płatności przelewem na konto,
  • 18.50 zł (DPD) - przesyłka kurierska przy płatności za pobraniem (u kuriera).
  • 17.00 zł (InPost) - przesyłka kurierska przy płatności online (Przelewy24).

W przypadku dokonania zakupów na kwotę powyżej 350 zł opłata za przesyłkę wynosi:

  • InPost - 0 zł
  • DPD - 0 zł

Opakowanie

Wszystkie zamówione przez Ciebie towary staramy się wysłać w jednej przesyłce. Każdy towar jest opakowany fabrycznie. My pakujemy je w specjalne kartony, używając odpowiednich wypełniaczy, aby zadbać o bezpieczne dotarcie przesyłki. Patrz - odbiór przesyłki.

Odbiór przesyłki

Pamiętaj aby sprawdzić zewnętrzny stan przesyłki przy odbiorze. Nie przyjmuj przesyłki, która została uszkodzona podczas transportu, gdy istnieje podejrzenie uszkodzenia zawartości - sporządź z doręczycielem przesyłki protokół opisujący jej stan.

Po uiszczeniu zapłaty możesz otworzyć przesyłkę w obecności doręczyciela i sprawdzić zawartość.

Reklamacje

Reklamacje z tytułu rękojmi uwzględniamy wyłącznie w uzasadnionych przypadkach. Zastrzegamy sobie możliwość sprzedaży towaru w innym opakowaniu niż uwidoczniony na stronach sklepu. Różnice w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności doręczyciela. Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić stan opakowania. W przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia nie należy przyjmować przesyłki i w obecności doręczyciela sporządzić protokół szkody. Klient, po uiszczeniu opłaty, ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności doręczyciela, w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z doręczycielem protokołu reklamacyjnego.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa klient.

Zwrot towaru

Klient ma prawo zrezygnować z zakupionego produktu 10 dni od daty odebrania przesyłki (nie podając przyczyny), zgodnie z ustawą o ochronie praw konsumentów. Zwracany towar musi być:

  • nie używany,
  • zapakowany w oryginalne pudełko i folię (jeśli taką posiadał),
  • nie może być zniszczony.

Po odesłaniu produktu do naszej firmy zwrócimy należność na podany numer konta. Koszta przesyłki zwrotnej opłaca klient.

Promocje

Towary będące w promocji mają niższą cenę lub są sprzedawane w specjalnych zestawach. Czas promocji jest podany w opisie danego produktu.

Zastrzegamy sobie prawo wcześniejszego zakończenia promocji jeżeli skończy się produkt będący w promocji.

Nowości

Jako nowość oznaczamy towary nowo wprowadzone do sprzedaży w ogóle lub w naszym sklepie, jako marki, linie lub jako zestawy, opakowania etc.

Oznaczenie to zdejmujemy po upływie miesiąca.

Bestsellery

Podajemy dla ułatwienia listę towarów, które cieszą się największą popularnością w naszym sklepie. Oddaje ona tylko statystycznie gusta naszych Klientów, pamiętaj że to Ty decydujesz, a Twój gust jest niepowtarzalny.